Akutt vondt

Frogner Fysioterapi & Akupunktur kan hjelpe deg med akutte skader/plager.

Overtråkk av ankel: undersøkelse og evt. sende videre til røntgen dersom mistanke om alvorlig skade, behandling med fysioterapi/ akupunktur, kinesiotaping og stabiliseringsøvelser.

Akutt vondt i kne eller nyoperert kne: undersøkelse og evt. sende videre til røntgen dersom mistanke om alvorlig skade, behandling med fysioterapi, stabilitetsøvelser, taping, akupunktur.

Akutt vondt i arm/håndledd: undersøkelse, evt. sende videre til røntgen dersom mistanke alvorlig skade, behandling med fysioterapi og/eller kinesiotaping og akupunktur samt øvelser.

Akutt akillessenebetennelse: undersøkelse, behandling med akupunktur og kinesiotaping, stabiliseringsøvelser samt informasjon om eventuell ising og elevasjon av ben.

Akutt vondt i skulder/frozen shoulder: undersøkelse, behandling med fysioterapi, øvelser og akupunktur, stabiliseringsøvelser/pendling og kinesiotaping.

Akutt senebetennelse i albue/arm: undersøkelse, behandling med fysioterapi, akupunktur, øvelser og kinesiotaping.

Akutt vondt/kink i rygg: undersøkelse, behandling med fysioterapi,  akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/ eller røntgen.

Akutt vondt/kink i nakke: undersøkelse, behandling med fysioterapi,  akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/eller røntgen.

Akutt hodepine/svimmelhet: undersøkelse, behandling med fysioterapi og/eller akupunktur, eventuelt henvise videre til annen kompetanse og/eller røntgen.

Akutt vondt i kjeve: undersøkelse evt. henvise videre til annen kompetanse/røntgen, behandling og tøyning med fysioterapi, akupunktur.

Akutt bihulebetennelse: undersøkelse, behandling med akupunktur.

Akutt forkjølet/febril: undersøkelse, behandling med akupunktur.